poniedziałek, 7 marca 2011

dots.

Notoryczny brak czasu wciąż. a troszkę nowych rzeczy znowu pokupowałam w SH i trzeba będzie porobić zdjęcia!
To stare, znaczy jakoś z lutego. znany, ukochany wisiorek z klatką i różowym ptaszkiem do tego grochy z SH czarny sweter też z SH (jeden z moich najlepszych zakupów i różowy sweter również z SH.
Zauważyliście jak sweter się świetnie zgrywa ze ścianą? ;D
(miałam lepsze zdjęcia, ale mój chłopiec naprawiając i czyszcząc mi komputer je usunął -.-)
i moja wizja w kuchni z najlepszych piżamowych spodniach na świecie, również kupionych w SH! <3
I nie mogę się doczekać stylizacji z moją krzyżową bluzką!!! Ale czekam jeszcze na ćwiekowy double ring, oby przyszedł jak najszybciej. i za 10 dni roboczych przyfrunie do mnie także ptaszek na pierścionku.
Jeszcze tylko jazzówki/oxfordy za kolejną wypłatę czyli za tydzień i będę happy.

1 komentarz:

  1. cudowne dodatki!

    ps. urządzam na blogu wyprzedaż, wpadnij może coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń