czwartek, 14 kwietnia 2011

rainbow.

Czas nadszedł na zapychacz!
Nie mam czasu na zrobienie zdjęć sobie, więc postanowiłam  się pochwalić moją mini kolekcją lakierów do paznokci ;) Ostatnio mam na ich punkcie totalnego bzika i jak tylko zobaczę fajny kolor to biorę!
Ostatni zakupiony jest oczywiście pomarańczowy,ktoreg mocno kocham <3
Przy okazji zapraszam do siebie na aukcje, teraz wystawiłam karmelową torebkę z H&Mu KLIK!
Ale najlepiej wchodzić regularnie bo teraz będę ciągle coś wystawiać ;D






9 komentarzy:

  1. Jak te lakiery z H&M? :> Ciekawa jestem czy wystarczy 1 warstwa. Bo Golden Rose są niestety słabe :(

    OdpowiedzUsuń
  2. podziel się tą kolekcją...! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. te z 3zdj są fajne :)
    fajnie sie ubierasz:) dodaje do obserwowanych !

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak my też kochamy lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo masz tego! Niektóre bardzo mi się podobają. Zaprazam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolory:) Też jestem ciekawa jak z jakością lakierów z H&M?

    OdpowiedzUsuń