wtorek, 28 czerwca 2011

warsaw fashion street'11

Zdjęcia z wyprawy na warsaw fashion street.
Jak zwykle nie wiem co pisać, no i dzisiaj nie ma czasu bo...wieczorem wyjazd na Openera!!! ;D
Wczoraj ok. 23 dowiedziałam się, że jedziemy już dzisiaj w nocy i trochę jestem w dupie...od rana pranie itd.
No i odwieczny problem...co ze sobą zabrać?!?! Tym bardziej, że potem zostajemy jeszcze w trójmieście...ech.
Ciężki dzień przede mną.

ps.
Widzicie serduszka w lewym dolnym rogu zdjęć? ^^ Zarejestrowałam się na takiej jednej stronce, więc jak się wam któreś photo podoba to klikać w serducha! :)













11 komentarzy:

  1. fajne okularki :)

    udanego koncertowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie pasiaka i wycieruchowej kazmizelki i do tego chusta na głowie mm super!!

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw :) miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś ubrano w dokładnie to co najbardziej lubię! kamizelka, ekobag, rurki i kwiatowe baletki! a ta chusta z różyczką? super ożywia całość!

    dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie, ale wg mnie ale ten szal nie pasuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. pasiasty t-shirt i dżinowa kamizela. extra! :)
    miłej zabawy zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i ciekawe dodatki:)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry zestaw. i cholernie zazdroszczę Openera! też miałam jechać, ale jednak nie wypaliło :/

    zapraszam do mnie :)
    http://in-spiritgolden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do ONE LOVELY BLOG AWARD, bo bardzo lubię Twojego bloga. :)
    Więcej informacji u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. perfekcyjnie ! Kamizelka jest świetna ale najlepszy element to apaszka na głowie !

    OdpowiedzUsuń