piątek, 29 lipca 2011

Sweter...

...jest dzisiaj główną postacią posta. :)
Każda z nas wie, że niektóre rzeczy muszą odleżeć swoje w szafie aby mogły być w końcu założone. Tak własnie było ze swetrem obecnym na zdjęciach.
Pokochałam go totalnie, od pierwszego wejrzenia! Mimo tego szczerego uczucia, nie mogłam zabrać go do domu, ponieważ kosztował 130zł! a praktyczność to na pewno nie jest jego drugie imię, więc nie mogłam sobie na niego pozwolić. Ileś tam dni później, kosztował już 60, ale za namową złego ducha w postaci przyjaciółki, która mówiła, że go rozwalę od razu, nie kupiłam go. Jednak, kiedy po kolejnych iluś tam dniach znowu odwiedziłam sklep, a moja miłość kosztowała 30 zł, wiedziałam, że musi być mój <3
Po zakupie odleżał jakieś 3-4 miesiące w szafie, abym teraz mogła go nosić codziennie! W różnych zestawach! I żebym nie mogła się z nim rozstać. :)
I tak kończy się nasza historia.














A na dodatek brownies w Twoim kubku! :)

Wystarczy do kubka wsypać: 
4łyżki mąki
4łyżki cukru
2łyżki kako
1 jajko
3 łyżki mleka
2 łyżki oleju
do mikrofalówki na 3-4min i gotowe :D

26 komentarzy:

  1. ale masz fajny sweterek i fajnego faceta :)

    http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. takie przeceny są najlepsze :) ze 130zł na 30zł - i to taki sweterek,pozazdrościć :) kiedyś widziałam ten przepis...mam nadzieje,że smakuje tak samo dobrze jak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek, a przepis widziałam na demotywatorach : D


    http://myownplaceinfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio prawie zawsze czekam aż przecenią coś co mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja nie wiem jak mogłaś pozwolić by tak długo na Ciebie czekał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie go kupiłaś? fantastyczny! i jeszcze ta cena :))

    OdpowiedzUsuń
  7. hummmmmmmm brownies....very nice jacket ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale swietny sweterek! i brownies<3

    OdpowiedzUsuń
  9. co jak co, ale masz świetną urodę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w swetrze. :) świetny blog i świetne wyczucie stylu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie z facetem najlepsze :)
    Śliczny ten sweterek i pasuje do Ciebie :)
    I ten pierścionek serce uroczy :]

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny sweter! H&M?
    mam podobnie z ciuchami, część musi odleżeć swoje żeby wyjść z ukrycia ;)

    http://in-spiritgolden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki pudrowy róż jak w tym sweterku to mój ulubiony kolor zdecydowanie :)
    Dodajemy do obserwowanych, będziemy do Ciebie wpadać częściej :)
    Zapraszamy do nas http://quintessenceofbeauty.blogspot.com/
    Buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak tu sie dodaje frendsow?

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz świetnie, zazdroszczę swetra. takie proste stylizacje najczęściej się sprawdzają!
    dodaję do obserwowanych. gdy znajdziesz wolną chwilą wpadnij do mnie.
    work-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. sweterek pierwsza klasa, też ostatnio upolowałam podobny i nie mogę się doczekać aż go założę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zajebisty przepis. właśnie sobie to zrobiłam i zajadam. :)
    siostra mi podjada. :C

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne dodajesz zdjęcia, mają taki klimat.
    :*

    Zapraszam na mój blog, może skomentujesz i będziesz obserwować jeśli Ci się spodoba .

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny sweter! warto było czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. trzeba przyznać, ma on swój urok :) a ty ślicznie opaloną buzię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. wow ale czad z tym brownie chyba zaraz sprobuje to zrobic :D uwielbiam kolor tego swetra

    OdpowiedzUsuń