czwartek, 19 kwietnia 2012

DIY - fishtail skirt

Pogoda znowu nie dopisała. Słoneczko nie chciało nam pomóc w robieniu zdjęć, ale nic to, poradziłyśmy sobie bez niego za to ze wspaniałą towarzyszką, która niestety totalnie przyćmiła mnie i moją stylizację.
Jednak zanim zaczniecie się zachwycać tą co jest słodka na tych zdjęciach, zwróćcie uwagę na premierową spódnicę, którą stworzyłam na mojej mini maszynie. Nie wiem czy dokładnie widać, ale jest ona kroju fishtail i jest przeźroczysta w części. Pod spód wszyłam zwykłą gotową halkę na gumce.
Jest jeszcze jedna rzecz na którą chciałabym zwrócić uwagę, mianowicie torebka za 5zł z SH, którą mocno kocham.
To właściwie tyle, teraz można zachwycać się owieczką :)














9 komentarzy:

  1. Świetna spódnica ;)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. amazing look!!love it!

    OdpowiedzUsuń
  3. moge pozyczyc zdjecie tej owcy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz genialną kurtkę ;)
    okulary od http://www.80spurple.com/ ;)


    zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie zdjęcia :)
    super outfit

    obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka zapowiada się super. Szkoda, że mało ją widać. Torebką zachwycam się razem z Tobą, jednak... owca dzisiaj wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ramoneska niby taka prosta a taka piękna :) też chcę!

    OdpowiedzUsuń