sobota, 1 września 2012

winter winds

Ostatnio dni coraz bardziej pochmurne, a wieczory niestety chłodniejsze. Lista książek do przeczytania gotowa, wielki kubek na kawę też mam, ale to na wieczory w domu, a przecież muszę też czasami z niego wyjść. Żeby jesień mnie nie zaskoczyła, zaczęłam też szykować ciuchy.
Na razie zakupiłam miętowy mięciutki szalik:

W poniedziałek natomiast wybieram się jeszcze po torbę i czapkę:

(ale czapka ma być biała)

Kusi mnie jeszcze jakiś komin, może mi doradzi ktoś, który wybrać?


Jednakże najgorszy dylemat mam zawsze z jesiennymi butami. Nie lubię kaloszy, ponieważ z moją figurą nie mogę ich niestety nosić i nie lubię żadnych zbyt eleganckich botków. Mam już sztyblety, pewnie jeszcze zainwestuję w coś takiego:
plus na imprezy w końcu coś w czym będę mogła trochę zamaskować moje 158cm wzrostu;)
A jakie są wasze typy na jesień? Może mnie ktoś zainspiruje


10 komentarzy:

  1. Ja komin bym zakupiła jakiś w kolorze wina :) Must have!
    Buziaki, www.lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee,ja to się nie nadaję do wina. Muszę kupić beżowy!;)

      Usuń
  2. świetny szalik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze z pokazanych butów są genialne ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi komin jest rewelacyjny (:
    też musze sobie jakiś zakupić. a co do butów to pierwsze (jak kolezanka wyzej zauwazyla) sa genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o komin, to bardzo podoba mi się pierwszy:)
    Ten miętowy szalik, który kupiłaś jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo te pierwsze buty są świetne, skąd są?

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bierz komin numer jeden! :) Ja właśnie nabyłam swój - wielki, ciepły, w kolorze pudrowego różu, idealnie pasujący do jeszcze większego swetra w kolorze zgniłej-zieleni zestawionej z beżem :) ogólnie jak dla mnie na jesień wielkie ciepłe swetry i jeszcze raz wielkie ciepłe swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kominy sa fajne, ale ostatni najlepszy. Buciki ostatnie sa barzo fajne. :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń