poniedziałek, 26 listopada 2012

U N E M P L O Y E D

Kiedyś bardzo lubiłam kupować sobie nowe torebki. Najczęściej w SH i zawsze miałam ich pełną szafę, aż za bardzo. Ostatnio jednak zwróciłam uwagę, że nie noszę już żadnych innych toreb niż takich zwykłych szmacianych eko. Czasami ciągnie mnie do zakupu jakiejś ładnej "skórzanej" torby, ale wiem, że potem i tak nie będę z niej korzystać, ponieważ nie czuje się wtedy sobą.
Nie wiem czy teraz jest jakiś większy boom na takie torby, ale chyba tak. Coraz więcej ludzi widać na ulicach właśnie z bawełnianą torbą na "zakupy". Takie torby są proste, wygodne i mogą mieć totalnie różne wzory, jakie tylko sobie wymarzymy. Dlatego staram się często kupować torby np. od ludzi którzy ręcznie je malują i wpadła mi ostatnio w oko strona na FB, na której właściciel wystawia swoje naprawdę ciekawe rękodzieła na sprzedaż. Polecam, zajrzyjcie i wspomóżcie takich młodych twórców. Może coś wpadnie wam w oko, albo macie jakiś pomysł na torbę a nie możecie wykonać go sami :) --------->  U N E M P L O Y E D

I jeszcze kilka przykładów z tej strony, na razie jest ich tam niewiele, ale myślę, że warto obserwować co będzie działo się dalej:




2 komentarze: